Tuesday 15 January 2013

Gereksiz Geceler.


Benim bu gecelere garezim var kardeşim! Ne biçim bohem, gereksiz bir varlık bu gece diye tabir ettiğimiz mendebur! Geldim yine odama, yalnız başıma oturuyorum, Itunes’unda garezimi var bana anlamış değilim, shuffle diye tabir ettiğimiz karışık çalma moduna aldım itunes’u..
2500 adet şarkının içinden bula bula Cem Adrian’lar, Volkan Konak’lar, Emre Aydın’lar.. hatta ve hatta Ahmet Kaya bile varmış listemde hiç haberim yok onu bile çaldı şerefsiz.

E bu şarkılar çalınca insan ders çalışırmı? Çalışamaz.. Twitter’a bakıyorum herkes aşk acısı içinde, herkes birine bağımlı, yanımda olsada uyusam modunda.. Bu twitter’ında bir kullanma klavuzu var sanırım, sabahları sabah uyanamamakla ilgili tweet atılır, öğlen yemek veya bir futbol konusu akşamına ver yansın öyle bir moda giriyorlar ki sanırsın internet üzerinden rakı masası kurulmuş, o kız buraya gelecek deyu bağırıyor millet.

E ben niye oturmayım şimdi bu masaya?
Benim ne eksiğim var? Çektim bir sandalye, oturdum bende okuyorum herkesin yazdıklarını. .

Ve şimdi jileti alıp her tarafımı kesesim var, sanki ben terkedildim, sanki ben nişanlımdan ayrıldım, sanki ben aldatıldım o derece hüzünlendim. Hayır kime sorsan benim bir adet kalas olduğumu herkes söyler ne gereği var bu kadar duygulanmanın şu anda, onu anlayan biri varsa da beri gelsin lütfen, derdim olsa hadi neyse, tek derdim şu anda çay yapmak için mutfağın çok uzakta olması o kadar yani..

FaceBookda aynı şekilde, sabah uyanınca paylaş bakalım Ahmet Kaya ya da Badem, 1 tane beğeni alırsa ne olayım ama saat 22.00 itibariyle paylaş sana 30 beğeni garanti..

Bu neyin kafası insan beyninde bu neyin kargaşası ben çözebilmiş değilim, şimdi bunu yazıyorum gece olduğu için ha sabah kalktığımda bu yazıyı tekrar okuduğumda silebilebilecek kapasitedeyim ya o ayrı.

Neyse yeni bir playlist yapayım bari, Mezdeke’de olsun içinde.. Belki çalışırım’da, en azından bu bohem saatlerimden  kurtulurum, ve normal dertsiz tasasız hayatıma devam ederim.

Bu gece gelen bunalımlara da bir çözüm bulmak lazım, bizde insanız! Sırf şu anki gereksiz bunalımımdan ötürü ömrümden 8 sene gitti!!

Bu 8 seneyi geri kazanmak için yeni bir Playlist şart aga !

No comments:

Post a Comment