Tuesday 8 January 2013

Canlı Yayını Reddeden Kadın.

Bir Kadın tanıyorum, koskoca bir otel çekip çeviren aynı anda evde iki tane deli çocukla uğraşan..

Bir kadın tanıyorum yanlız başına çok büyük zorluklara göğüs geren, ve bunu ailesine nerdeyse hiç belli etmeyen..

Bir Kadın tanıyorum, gece işinden evine gelen ve sadece 1 saatte ev hanımlarının bütün gün uğraşıp ancakta çıkarttıkları yemek sayısı kadar yemek çıkaran..

Bir kadın tanıyorum, bu kadar işinin arasında eviyle ilgilenen ve aynı zamanda kendine zaman ayıran..sporuna giden ve bakımına zaman ayıran..

Bir kadın tanıyorum, yorgun olduğu halde çocuklarınn mutluluğu için 10 tane işin peşinden koşan.. Hayır işlerine zaman ayıran, herkesi kendinden önce düşünen.

Bir kadın tanıyorum, turizm programındaki canlı yayın bağlantısını sırf ailesiyle yemek yediği için reddeden..

Öyle bir kadın ki, Sarah Jessica Parker'ın rol aldığı "ı don't know how she does it" filmine taş çıkartan.. Herhangi bir problemi anında en pratik yöntemlerle çözen..

Bu kadar işinin arasında aynı zamanda enerjik olan, benim gibi 20 yaşındaki gençleri 1000 defa cebinden çıkaran..

Herşeyi çözebilirimde.. Bu kadının bu kadar şeyi nasıl yaptığını 20 senedir çözemedim..
Ve sanırım asla'da çözemeyeceğim...
Çözebilende beri gelsin..
Diyceklerim bu kadar.


No comments:

Post a Comment